strategia

wsłuchujemy się w to, co mają nam do powiedzenia klienci i na tej podstawie tworzymy i wdrażamy kompleksowe strategie interaktywne

planowanie mediów

w zależności od celów kampanii i grupy docelowej dobieramy odpowiednie środki i kanały komunikacji internetowej

performance marketing

celem samym w sobie nie są spektakularne akcje marketingowe...

buzz marketing

wiemy, jak ważne w dobie web 2.0 są opinie potencjalnych i rzeczywistych użytkowników danej marki; potrafimy wzbudzić wokół niej pozytywny szum i przeciwdziałać negatywnemu jej postrzeganiu

e-mail marketing

umiejętnie wykorzystujemy jedno z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych kosztowo narzędzi elektronicznych poprzez odpowiedni dobór baz adresowych oraz optymalizację przekazu reklamowego

mobile marketing

żyjemy w czasach, kiedy telefon komórkowy stał się najbardziej osobistym urządzeniem codziennego użytku; zawsze bierzemy pod uwagę ten kanał przy tworzeniu strategii internetowych

kreacja

jako agencja interaktywna zapewniamy także pełną obsługę kreatywną planowanych przez nas działań od najprostszych banerów do zaawansowanych form video

web design

strona www jest podstawą istnienia marki w internecie; oferujemy pełną gamę usług z zakresu tradycyjnego web design, jak również tworzymy mobilne strony internetowe dostosowane do przeglądania poprzez urządzenia mobilne

sem/seo

nie ograniczamy się do działań w google, ale wykorzystując nasze doświadczenie, generujemy jakościowy ruch na serwisach klientów; w zakres naszych usług wchodzą także działania seo

social media marketing

tworzymy kreatywne rozwiązania dla kampanii w mediach społecznościowych

aplikacje na facebook

projektujemy aplikacje na Facebooka angażujące użytkowników do interakcji oraz generujące nowych fanów wokół profilu na Facebooku.

Naszymi Klientami są firmy krajowe jak i zagraniczne, zarówno nieduże firmy jak i wielkie korporacje oraz instytucje państwowe.

Luxima.com.pl

 

Projekt strony internetowej dla firmy Luxima. Projekt z częścią do zarządzania treścią strony oraz katalogiem produktów.

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • Klient
    Firma LUXIMA została założona przez Krzysztofa Godusławskiego w 1988 roku. Od samego początku jest ona związana z produkcją oświetlenia, a jej produkty są sprzedawane zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Od 1999 roku spółka działa na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - podstrefa w Ełku.
  • luxima.com.pl

Dellfina & Thomas

 

Projekt strony internetowej dla firmy Luxima. Projekt z częścią do zarządzania treścią strony oraz katalogiem produktów.

JuniorAngin

 

Strona produktowa dla firmy Nepentes S.A.

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • junior-angin.pl

ShopAtSocial

 

Strona dla projektu sklepów internetowych na platformie Facebook™

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • shopatsocial.com

Naturalna Rozkosz

 

Strona produktowa dla firmy Zott

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • naturalnarozkosz.pl

Machina Edukacyjna

 

Strona dla szkoły języka hiszpańskiego

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • machinaedukacyjna.pl

Elixine

 

Kolejny projekt strony produktowej dla firmy Nepentes

  • Kategoria
    Strona internetowa
  • Technologia
    html · css · php · mysql · jquery
  • exlixne.pl

Przy planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii wykorzystujemy szereg narzędzi:

Gemius

Dostarcza informacji o oglądalności witryn internetowych oraz ich dopasowaniu do danej grupy docelowej.

umożliwia zbadanie wykorzystania serwisu internetowego przez internautę.
dostarcza informacji o profilu społeczno-demograficznym użytkowników witryny.
dostarcza kompleksowych danych na temat skuteczności przeprowadzonej kampanii reklamowej w Internecie.

MB SMG/KRC Net Track

Dostarcza informacji na temat użytkowników Internetu (ile czasu spędza online, jak często korzysta z Internetu, w jaki sposób korzysta z Internetu, w jaki sposób łączy się z Internetem?)

MB SMG/KRC TGI – Target Group Index

Ciągły pomiar odbioru mediów powiązany z opisem zachowań konsumenckich
Powtarzalne badania prowadzone przez SMG/KRC Poland Media na próbie 36 000 osób rocznie
Zasięgiem obejmuje ponad 4000 marek i ponad 310 kategorii.

A day in the life

Badanie prowadzone w ramach sieci Columbus (USA, Kanada, Rosja, Finlandia, Szwecja, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Polska, Niemcy, Belgia, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Hiszpania, Portugalia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Japonia).

Celem badania jest porównanie zachowań Internautów w różnych krajach.

Ludzie, których siłą i przewagą nad innymi jest doskonała znajomość mediów tradycyjnych oraz wieloletnie już doświadczenie w działaniach online.

Adam Łapiński

Prezes

Piotr Igor Wójcicki

Dyrektor Zarządzający

Wojciech Białecki

Interactive Media Manager

Izabela Woźniak

Interactive Media Planner

Bartek Płoskonka

Junior Interactive Media Planner

Katarzyna Piekarniak

Główna Księgowa

Piotr Buchholz

Office Manager

Kinga Jeżak

Sekretariat

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przedstawimy szczegóły naszej oferty.


W przypadku pytań prosimy pisać na stardigital@stardigital.pl

Siedziba firmy:

Wita Stwosza 17A
02-661 Warszawa
T: +48 22 543 96 40
F: +48 22 543 96 49
E: stardigital@stardigital.pl

Dane do faktury:
Star Digital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
i Wspólnicy Spółka Komandytowa
ul. Wita Stwosza 17A
02-661 Warszawa
NIP: 521-351-40-62
REGON: 141701153