wsłuchujemy się w to, co mają nam do powiedzenia klienci i na tej podstawie tworzymy i wdrażamy kompleksowe strategie interaktywne
w zależności od celów kampanii i grupy docelowej dobieramy odpowiednie środki i kanały komunikacji internetowej
celem samym w sobie nie są spektakularne akcje marketingowe...
wiemy, jak ważne w dobie web 2.0 są opinie potencjalnych i rzeczywistych użytkowników danej marki; potrafimy wzbudzić wokół niej pozytywny szum i przeciwdziałać negatywnemu jej postrzeganiu
umiejętnie wykorzystujemy jedno z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych kosztowo narzędzi elektronicznych poprzez odpowiedni dobór baz adresowych oraz optymalizację przekazu reklamowego
żyjemy w czasach, kiedy telefon komórkowy stał się najbardziej osobistym urządzeniem codziennego użytku; zawsze bierzemy pod uwagę ten kanał przy tworzeniu strategii internetowych
jako agencja interaktywna zapewniamy także pełną obsługę kreatywną planowanych przez nas działań od najprostszych banerów do zaawansowanych form video
strona www jest podstawą istnienia marki w internecie; oferujemy pełną gamę usług z zakresu tradycyjnego web design, jak również tworzymy mobilne strony internetowe dostosowane do przeglądania poprzez urządzenia mobilne
nie ograniczamy się do działań w google, ale wykorzystując nasze doświadczenie, generujemy jakościowy ruch na serwisach klientów; w zakres naszych usług wchodzą także działania seo
tworzymy kreatywne rozwiązania dla kampanii w mediach społecznościowych
projektujemy aplikacje na Facebooka angażujące użytkowników do interakcji oraz generujące nowych fanów wokół profilu na Facebooku.
Naszymi Klientami są firmy krajowe jak i zagraniczne, zarówno nieduże firmy jak i wielkie korporacje oraz instytucje państwowe.
Projekt strony internetowej dla firmy Luxima. Projekt z częścią do zarządzania treścią strony oraz katalogiem produktów.
Projekt strony internetowej dla firmy Luxima. Projekt z częścią do zarządzania treścią strony oraz katalogiem produktów.
Strona produktowa dla firmy Nepentes S.A.
Strona dla projektu sklepów internetowych na platformie Facebook™
Strona produktowa dla firmy Zott
Strona dla szkoły języka hiszpańskiego
Kolejny projekt strony produktowej dla firmy Nepentes
Przy planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii wykorzystujemy szereg narzędzi:
Dostarcza informacji o oglądalności witryn internetowych oraz ich dopasowaniu do danej grupy docelowej.
★ umożliwia zbadanie wykorzystania serwisu internetowego przez internautę.
★ dostarcza informacji o profilu społeczno-demograficznym użytkowników witryny.
★ dostarcza kompleksowych danych na temat skuteczności przeprowadzonej kampanii reklamowej w Internecie.
Dostarcza informacji na temat użytkowników Internetu (ile czasu spędza online, jak często korzysta z Internetu, w jaki sposób korzysta z Internetu, w jaki sposób łączy się z Internetem?)
★ Ciągły pomiar odbioru mediów powiązany z opisem zachowań konsumenckich
★ Powtarzalne badania prowadzone przez SMG/KRC Poland Media na próbie 36 000 osób rocznie
★ Zasięgiem obejmuje ponad 4000 marek i ponad 310 kategorii.
Badanie prowadzone w ramach sieci Columbus (USA, Kanada, Rosja, Finlandia, Szwecja, Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Polska, Niemcy, Belgia, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Hiszpania, Portugalia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Japonia).
★ Celem badania jest porównanie zachowań Internautów w różnych krajach.
Ludzie, których siłą i przewagą nad innymi jest doskonała znajomość mediów tradycyjnych oraz wieloletnie już doświadczenie w działaniach online.
Prezes
Dyrektor Zarządzający
Interactive Media Manager
Interactive Media Planner
Junior Interactive Media Planner
Główna Księgowa
Office Manager
Sekretariat
Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przedstawimy szczegóły naszej oferty.
W przypadku pytań prosimy pisać na stardigital@stardigital.pl